Jeg har stiftet firma: God PR IVS

Efter mange år som PR-konsulent og presseansvarlig i forskellige store, danske virksomheder, besluttede jeg i efteråret at prøve noget nyt: en tilværelse som selvstændig kommunikations- og presserådgiver!

Opstarten gik over al forventning, idet jeg nåede at være fuldt booket fra slutningen af oktober og helt frem til nytår – før jeg overhoved havde cvr-nr., firmanavn eller hjemmeside på plads. Men den slags “startvanskeligheder” er jo ren luksus🙂

1. januar 2014 blev den nye IVS-selskabsform (iværksætterselskab) tilgængelig, og 2 dage senere var God PR IVS oprettet hos Erhvervsstyrelsen – faktisk blev det det første iværksætterselskab i Danmark!

Nu er jeg så rådgiver og tekstforfatter eller hvad man skal kalde det. Jeg laver både presse-orienteret arbejde og journalistisk arbejde samt generel rådgivning om kommunikation for virksomheder, organisationer og offentlige institutioner. Det kan du alt sammen læse mere om på hjemmesiden, hvis du er interesseret.

Har du lyst til at høre nærmere eller få input på en kommunikationsudfordring, du sidder med, er du meget velkommen til at give mig et ring på +45 61 67 45 85!

Skriv et svar

