Bloggen flytter til startsnakken.dk!

Da jeg i sin tid startede denne blog – dengang man var nødt til at have en blog for at kunne kalde sig seriøs rådgiver og vise, at man vidste noget om “de der sociale medier” – var startsnakken.dk allerede taget af Merrild Kaffe, der brugte det som et kampagnesite for at hjælpe Kirkens Korshær. Derfor blev løsningen en wordpress-hosted blog. Den løsning har jeg bandet over flere gange, fordi det på mange måder er ufedt ikke at have fuld kontrol over sit eget indhold.

I årenes løb er aktivitetsniveauet gået i bølge og dal – mest dal de sidste par år – og jeg har ligesom skulle genfinde både lysten til at blogge og et formål med at gøre det flere gange.

I efteråret tog jeg så beslutningen at blive selvstændig kommunikations- og presserådgiver med mit lille selskab God PR IVS. Omkring det tidspunkt besluttede Merrild sig for, at de ikke længere havde brug for startsnakken.dk. Jeg ville gerne begynde at blogge igen, men ville også gerne kunne holde blog og rådgivningsfirma lidt adskildt. Derfor takkede jeg ja, da Merrild ville lade mig overtage www.startsnakken.dk, som nu er platformen for min fortsatte blog-aktivitet herfra.

Tak til gamle og nye læsere for mange spændende meningsudvekslinger. Hvis I læser dette, håber jeg, at I har lyst til at følge med over på det nye site, som er oppe og køre helt i løbet af de næste par dage!🙂

Skriv et svar

