Pink Ponies: hvordan et reklamebureau udrettede et mirakel af en kampagne – for en børnefødselsdag

Reklamebureauet John St. i Toronto tager deres opgaver alvorligt – meget alvorligt. Grundig målgruppeanalyse, en bred vifte af moderne mediekanaler og en præ-event med vigtige meningsdannere foruden en ganske særlig gæst blev alle taget i brug, da bureauet i 2010 skulle løse en af deres hidtil sværeste opgaver: at skabe en børnefødselsdag for 8-årige Chelsea, der ville vække opsigt i en verden allerede fuld af sjove børnefødselsdage!

Det er der kommet en fascinerende case-video ud af:

🙂

Et svar til Pink Ponies: hvordan et reklamebureau udrettede et mirakel af en kampagne – for en børnefødselsdag

  1. Thomas siger:

    Interessant video, men jeg forstillede mig at det ville have mundet ud i noget med 100 gæster eller sådan noget, som det er fremlagt i videoen, men ellers sjovt.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: