En sjov tegnefilm om Twitter

Af en eller anden årsag bliver historierne om Twitter ved med at komme flydende denne uge. Fra min norske kammerat Marius Eriksen fik jeg linket til denne søde film om Twitter:

http://current.com/items/89891774/supernews_twouble_with_twitters.htm

Hans Henrik Heming fra Wemind gjorde i øvrigt (via Twitter) opmærksom på, at Berlingske Tidende nu også har fået øjnene op for Twitter – i Hans Henriks øjne tegn på, at mikroblogging er blevet mainstream.🙂

4 svar til En sjov tegnefilm om Twitter

  1. Brian Bentzen siger:

    Sådan:-) Jeg har straks sendt den til min Twitter-konto:-)

  2. Jesper siger:

    Glæder mig at du kunne lide den Brian! Jeg forsøgte faktisk også at bruge share-værktøjet for at dele den på Twitter, men kunne ikke få det til at virke, så det blev på Facebook i stedet.🙂

  3. Brian Bentzen siger:

    Nu er det jo farligt at lege oraklet fra Delfi, men jeg tror, at Facebook ender med at slåTwitter.

    God dag til dig:-)

    Mh
    Brian Bentzen

  4. Hej Jesper

    Mainstream er jo svær at definere – og hvem som kommer først med hvad er også svær at anvende som rettesnor. men som du skriver i tidligere blog-indlæg, så er der klart en ny Twitter-bølge som lige nu skyller ind over DK🙂

    Har du fx. set http://www.twittertinget.dk🙂

    En anden ting – det kunne være interessant med en kaffe-snak ved lejlighed…

    Bedste hilsner
    Hans Henrik

Skriv et svar

