Fortæl mig hvor du bor, og jeg siger, hvad du lytter til

TDC laver musikalsk Danmarkskort

TDC Play har lavet et musikalsk Danmarkskort på baggrund af over 30 mio. downloads. Og kortet viser, at der faktisk er overraskende store regionale forskelle på danskernes musiksmag. F.eks. holder vestjyder meget af dansktopbandet Kandis, mens R.E.M. er mest populære i hovedstadsområdet – og i Holstebro. TDC håber at kunne bruge analysen til at målrette den digitale musikbutik til de forskellige dele af Danmark.

Børsen s43

Fra Markedsførings nyhedsbrev.

3 svar til Fortæl mig hvor du bor, og jeg siger, hvad du lytter til

  1. Hej Jesper

    Godt at se du fik leget lidt emd Polldaddy i weekenden – hvad synes du om det?

  2. Jesper siger:

    Det er jo ufatteligt nemt. Faktisk opdagede jeg, at det nu er indbygget i skabelonen for WordPress med et lysende orange ikon, så man lægger mærke til det, når man skriver sin blogpost.

    Det skal jeg nok få glæde af! Endnu en gang tak for tippet Christian!

    Mvh
    Jesper

  3. NP -og ja det blev bygget ind i WordPress her den 15. oktober – det gør det hele lidt lettere🙂

Skriv et svar

