Det Levende Ord er en spændende ny blog

Hmm… det er godt nok en kedelig overskrift – selv om den er meget præcis.😀

Forleden startede min ven og tidligere kollega Kristian Levring Madsen endelig en blog op. Den hedder Det Levende Ord og handler om kommunikation, politik og medier. Den er kommet rigtig godt fra start, hvilket ikke undrer mig, for Kristian har altid haft et skarpt øje for spændende emner og vinkler. Han har flere gange været direkte inspirationskilde til historier her på Start snakken!, så jeg kan varmt anbefale, at I lægger vejen forbi Det Levende Ord.

Kristian har modstået fristelsen til at sætte en besøgstæller på sin blog (i modsætning til mig), men hvis man dømmer ud fra antallet af kommentarer på den første håndfuld indlæg, han har skrevet, så har han ramt en nerve i blogosfæren, der giver opmærksomhed. Og det er jeg overbevist om, at Kristian vil fortsætte med.

3 svar til Det Levende Ord er en spændende ny blog

  1. Kristian Levring Madsen siger:

    Hip Hip Hurra for dig, Jesper🙂

    Tak for link og ros og kommentarer. Jeg synes også, din blog er god. Men du synes overskriften er kedelig? Hmm….. Jeg synes måske, den er lidt for højtidelig. Men indtil videre lader jeg det være, som det er.

    God mandag.

    K

  2. Hej fed blok-kan i ikke guide mig hurtigt hvordaqn jeg får lagt ting ud til venstre som barer og knapper.!

    Er der et tema der er bedre her på wordpress
    Kan godt lide jeres overskrift det levende ord-og emnerne som dialog
    har selv blog der vil bevæge sig deromkring blot med troen som udgangspunkt.

  3. Jesper siger:

    @grcchristensen:

    Tak for din kommentar!

    Jeg er ikke sikker på, om dit spørgsmål er rettet til mig eller til Kristian på Det Levende Ord, men nu svarer jeg lige i første omgang for mit eget vedkommende.

    Hvis du laver en blog som min i WordPress.com skabelonen, så findes der en række “temaer” (udseender) at vælge imellem. Tilknyttet disse er såkaldte widgets (elementerne ude i højre side), som du kan vælge til og fra.

    Når din blog er oprettet på http://www.wordpress.com, går du ind i “instrumentpanelet” via et link, og derfra vælger du “design” og så “temaer” eller “widgets”. Derfra skulle det gerne give sig selv. Ellers må du endelig spørge igen.

    Mvh
    Jesper

Skriv et svar

