Sådan får din blog flere besøgende!

Inden for de sidste 24 timer er jeg blevet gjort opmærksom på to gode blogposts om, hvordan man øger sit besøgstal på ens blog. Jeg kan desværre ikke nå at omskrive dem til en lang dansk post i aften, men i det mindste kan jeg da dele dem med jer.

Det første link fik jeg fra Morten Saxnæs via FriendFeed. Det er Chris Brogans blogpost “Growing your audience – some basics“. Det næste link var “Building Blog Readership” af Dave Fleet, som jeg fik tilsendt som Twitter link fra Thomas Tangen, en kollega i GCI Communique i Norge.

Det kunne være spændende at høre, om I er enige i betragtningerne i de to blogposts, synes der er noget der mangler, eller har helt andre erfaringer med at opbygge en læserskare?

Illustration: Tumultmedia.dk

Skriv et svar

